Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Kariera i Rozwój Postaci

Go down

Kariera i Rozwój Postaci Empty Kariera i Rozwój Postaci

Pisanie by Ranthir Czw Maj 10, 2012 5:20 pm

Na wielu forach pojawia się system, w którym user wybiera sobie rangę najbardziej pasującą do jego postaci i na dobrą sprawę... utyka w miejscu. Na Reeves postanowiliśmy zastosować nieco inny system, który zagwarantuje zarówno wam, jak i waszej postaci rozrywkę, satysfakcję z dążenia do celu i osiągania go, bądź uczucie porażki po nieudanej próbie. Moce są określone bardzo, ale to bardzo oszczędnie, gdyż do każdego usera Mistrz Gry będzie miał indywidualne podejście. Dzięki temu unikniemy sztywnego schematu, zakończenia rozwoju postaci na pewnym etapie i przede wszystkim sobowtórów o tych samych umiejętnościach.

Mieszkańcy Miast

Na początku każdy zwykły człowiek, który nie uczęszcza do szkoły otrzymuje rangę Mieszkańca. Osoba ta jest wyspecjalizowana w podstawowych czynnościach, które pomagają jej przeżyć, ale na dobrą sprawę nie jest nikim szczególnym, ani nie wyróżnia się z tłumu. Uczniowie to wszelcy ludzie uczęszczający do szkoły Reeves (wiek: 15 - 20 lat), którzy postanowili oddać się dla sprawy miast, bądź zostali tu wysłani przez rodziców.

Istnieje pięć podstawowych, a zarazem najtrudniejszych dróg, które obrać może każdy z uczniów, bądź mieszkańców. Oprócz nich istnieją również inne profesje - jeśli zatem zamarzy wam się zdobycie jakiejś innej wystarczy, że napiszecie o tym w swojej Karcie Postaci zachowując poniższy schemat. Profesje nie będące jedną z tych pięciu mogą mieć mniej etapów (min. 3), a zdobycie ich będzie znacznie łatwiejsze.

1. Egzorcysta
2. Zaklinacz Bestii
3. Uzdrowiciel
4. Technik
5. Śpiewak

-> Egzorcysta

Wbrew pozorom Egzorcyści, w większości wcale nie są wiernymi duchownymi modlącymi się do swoich bogów z różańcami w rękach i innymi kościelnymi atrybutami sugerującymi bardzo głęboką wiarę Chociaż rzeczywiście potrafią odpędzać czy zwalczać przeróżne istoty - niekoniecznie trzeba je jednak nazywać demonami. Bardzo często ich atrybutami są błogosławione miecze, które zwiększają ich umiejętności walki, a często są również uosobieniami jakiegoś żywiołu, który zwiększa ich szanse w starciach z bestiami kryjącymi się w oceanach, czy lasach. Gdy pojawiają się jakieś problemy zawsze na pierwszym miejscu ludzie z miast wzywają egzorcystów, zależnie od trudności zadania - tego o odpowiedniej randze. Czasem spotyka się na swojej drodze tych, którzy recytują sentencje ze Starego , bądź Nowego Testamentu w ten sposób łącząc się z istotami wyższymi, jednak w obecnych czasach są równie rzadcy co zbiegłe z laboratoriów eksperymenty.


Jest parę typów Egzorcystów, jednak każdy z nich ma jeden cel, potrzebę ochrony innych. Egzorcystą nie można zostać z przymusu, lecz z wyboru, gdyż muszą oni wykorzystywać w większej części swój umysł, który dla wielu nieznanych i potężnych przeciwników pozostanie otwarty, a gdy tylko tamci dowiedzą się o braku większych ambicji do zostania tym kim się jest śmierć jest rzeczą bardziej niż oczywistą. Jest to jedna z najtrudniejszych ścieżek do obrania.

    Etap I - Exwire
    Etap II - Egzorcysta Pierwszego Stopnia Niższej Klasy
    Etap III - Egzorcysta Drugiego Stopnia Średniej Klasy
    Etap IV - Egzorcysta Pierwszego Stopnia Średniej Klasy
    Etap V - Egzorcysta Drugiego Stopnia Wyższej Klasy
    Etap VI - Egzorcysta Pierwszego Stopnia Wyższej Klasy


-> Zaklinacze Bestii

Jedna z najbardziej pożądanych profesji w przypadku mieszkańców miasta Jeju. Ludzie którzy obierają tą drogę zazwyczaj podejmują swój wybór już raz na zawsze ponieważ szkolenie, umiejętność uspokajania oraz kontroli swojego ciała zajmuje wiele długich, niesamowicie ciężkich godzin, które szkoda marnować, a często jest już na to nawet zbyt późno. Dzięki wyczerpującemu treningowi Zaklinacze są w stanie zapanować nad napotkaną bestią lub zwierzyną i nagiąć ich wolę tak by służyły im swoją pomocą w każdej sytuacji. Bądź co bądź trzeba mieć dość silną wolę by zmusić kogoś do służalczości, choć w większości sytuacji zaklinacz traktuje swoje zwierze jako przyjaciela i kompana. Zazwyczaj osoby które podążają tą ścieżką mają w sobie coś co i tak przyciąga do nich zwierzęta, które nie czuja w ich obecności żadnego zagrożenia.


Nazwy poszczególnych posad Zaklinaczy wywiązują się z języka ludzi zamieszkujących Jeju, chociaż w obecnych czasach praktycznie każdemu są one znane. W przeciwieństwie do Egzorcystów 'praca' Zaklinaczy jest nieco bardziej określona i stopniowo uczą się kontroli. Na etapie I uczeń poznaje świat zwierząt zgłębiając jego tajniki i zachowania. Następnie poprzez poszczególne etapy uczy się kontroli płazów, ryb, ptaków, gadów i ssaków (w takiej właśnie kolejności). Awansując umiejętności zdobyte wcześniej naturalnie nie przepadają, lecz sumują się ze sobą.

    Etap I - Kiranai
    Etap II - Asentorum
    Etap III - Allanoum
    Etap IV - Hartekov
    Etap V - Orannotto
    Etap VI - Paranokai


Ich 'hipnoza' może wpływać na demony, czy też bestie, lecz jest znacznie osłabiona, a szanse powodzenia to około 30%. Ich zdolności nie mogą też podporządkować sobie innych ludzi, co najwyżej mogą spróbować nastawić ich pozytywnie w stosunku do swojej osoby.


-> Uzdrowiciel

Osoba, która bardzo często kojarzy się z kimś niepotrzebnym, zawadzającym. Nic bardziej mylnego, Uzdrowiciele w obecnych czasach są najbardziej pożądanymi jednostkami na wszystkich wyspach i uznawani są za najlepszych towarzyszy. Nie bez powodu, w końcu nikt się bardziej nie przyda, gdy po świecie grasują przeróżne bestie spragnione krwi, a wiele z nich zaopatrzyło się w truciznę, bądź kły, czy pazury zadające rany, której nie wyleczy uczeń z podstawowymi wiadomościami zielarskimi. Można ich także spotkać na ekspedycjach do miast, gdzie często służą swoimi usługami, bądź materiałem leczniczym - choć niekoniecznie za darmo.


Oprócz niesamowitej wiedzy na temat świata roślin Uzdrowiciele znają również magię obronną, która pozwala im przetrwać w wirze walki. Sami bowiem nie znają się na niej zbyt dobrze, gdyż podczas swojej nauki w większości skupiają się na leczeniu.

    Etap I - Adept
    Etap II - Zielarz
    Etap III - Wtajemniczony
    Etap IV - Uzdrowiciel


-> Technik

Technicy to osoby o ponadprzeciętnej inteligencji zafascynowane wszelkiego rodzaju brońmi, robotami, czy innymi przedmiotami, które ułatwią, bądź uratują życie innych. W przeciwieństwie do innych raczej nie biorą bezpośrednio udziału w walce, lecz przesiadują w laboratoriach tworząc coraz to nowsze technologie. W rzeczywistości, gdy jednak zostaną zaatakowani, a pod ręką będą mieli jeden ze swych nierzadko śmiertelnych tworów, śmiało można powiedzieć że jeśli jego przeciwnik go nie doceni to jest w nie lada niebezpieczeństwie. W większości pochodzą oni z Seoulu, chociaż i od tej zasady zdarzają się wyjątki.


Technicy uczą się nie tylko rozwijać swój umysł, ale przede wszystkim kontroli metalu, czy innych surowców, programowania swoich 'podopiecznych' i wszelkich zasad, które pozwolą maszynom działać. Na ich szkolenie składa się także odkrycie wszelkich opcji z nimi związanych i naturalnie wykorzystywanie ich w sytuacji zagrożenia.

    Etap I - Eksperymentator
    Etap II - Laborant
    Etap III - Programista
    Etap IV - Technik-Naukowiec
    Etap V - Mistrz Robotyki


-> Śpiewak

Chociaż niewątpliwie są to osoby uzdolnione muzycznie, ich praca nie polega na dawaniu występów w operze, czy teatrze. Osoby te są bardzo ściśle związane z naturą, chociaż w przeciwieństwie do Zaklinaczy Bestii bliżej im do flory, niż do fauny. Potrafią z pomocą swojego śpiewu wywoływać trzęsienia ziemi, bądź sprawiać, by rośliny rozrastały się i uraczyły ich swoją pomocą. Gdy natomiast wydobędą z siebie zbyt wysokie dźwięki mogą ogłuszyć, bądź nawet zabić swojego przeciwnika, jeśli będzie on miał wyjątkowo wrażliwe uszy. Należy się jednak liczyć z tym, że wiele bestii w lasach, czy morzach utraciło słuch stając się głuchymi łowcami, a moce Śpiewaków nie działają na nich w żaden sposób. Jedynie mogą zostać odgonione przez rośliny, gdyż te również nie chcą posuwać się do zabójstwa ich najzwyczajniej w świecie odczuwając strach. Właśnie tak, nawet drzewa odczuwając lęk przed dziwnymi istotami. Dlatego Śpiewaków najczęściej widuje się w grupie (podobnie zresztą jak resztę) gdzie jest przydatny, a w razie niedobranego przeciwnika spotkanie z nim nie musi kończyć się śmiercią.

Każdy śpiewak musi przejść przede wszystkim trening swojego głosu, który pozwoli mu go kontrolować, a także wyćwiczy wspólny język z naturą. Obie rzeczy są niewiarygodnie trudne i potrzeba do nich nie lada cierpliwości, tym bardziej gdy uczy się jednoczyć z florą, która często nie odpowiada na pierwsze wezwania.

    Etap I - Nucący
    Etap II - Powiernik Szeptu
    Etap III - Tancerz Flory
    Etap IV - Śpiewak Harmonii




Wybranie profesji, bądź stworzenie własnej odbywa się fabularnie, lecz pierwowzór zamieszczacie już w Karcie Postaci. Wybranie jej nie gwarantuje jednak, że uda wam się ją zdobyć. Najpierw każdy będzie musiał przejść przez test wybrany przez prywatnego nauczyciela (Mistrza Gry) który sprawdzi dopasowanie charakteru postaci i jej poglądy do danego kierunku. Radzimy się zatem dobrze zastanowić przed dokonaniem wyboru.
Ranthir
Ranthir
Przewodniczący Samorządu
Zbiegły Eksperyment

Liczba postów : 100
Join date : 10/05/2012
Pochodzenie : Donghae.

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach