Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

System Pojedynków

Go down

System Pojedynków Empty System Pojedynków

Pisanie by Ranthir Czw Maj 10, 2012 5:19 pm

System Pojedynków J7gcpg

Wyzwanie na pojedynek najczęściej jest rzeczą oficjalną, na którą przybyć mogą zarówno uczniowie jak i nauczyciele. Odbywają się one na Arenie w Zielonej Strefie. Wzmocniona dodatkowo przez magię nauczycieli i zaopatrzona w olbrzymie trybuny zapewnia nie lada rozrywkę nie tylko walczącym, ale i oglądającym. Uczniowie zwykli urządzać między sobą zakłady 'kto wygra dzisiejszą walkę?', oraz im podobne. Co prawda Nauczyciele raczej je potępiają, ale nie ingerują specjalnie w ich formę rozrywki.

Podczas pojedynków na Arenie staje bezstronny sędzia, którego zadaniem będzie ocenienie kto nie nadaje się dłużej do walki. Pojedynek składa się z pięciu części, chociaż na dobrą sprawę może zakończyć się już po trzech.
Na początku każdy z uczestników otrzymuje trzy płonące lampiony. Czerwony, niebieski, oraz fioletowy. Uczeń umieszcza je w odległości dwudziestu metrów od przeciwnika, który ma za zadanie przejąć jeden z lampionów podczas każdej części pojedynku.
Nie jest to jednak takie proste, gdyż każdy uczeń może w pełni wykorzystywać swoje umiejętności wyzbywając się wszelkich ograniczeń - oczywiście po za jednym dotyczącym uśmiercenia przeciwnika.

Walka odbywa się w systemie turowym. Podczas jednej tury można wykonać tylko jedną czynność - atak lub obronę. Przykładowo:

Tura I
Osoba A: Atakuje osobę B.
Osoba B: Broni się przed atakiem osoby A.
Sędzia ocenia skuteczność ataku osoby A i obrony osoby B. Osoba A trafiła w przeciwnika, uniemożliwiając osobie B obronę. Następnie następuje zmiana.
Osoba B: Atakuje osobę A.
Osoba A: Broni się przed atakiem osoby B.
Sędzia ponownie ocenia skuteczność ataku i obrony, osoba A ponownie wychodzi zwycięsko broniąc się przed atakiem osoby B. Sędzia daje znak osobie A, że może podjąć próbę przejęcia lampionu. Próba się powodzi.

Nie ma jednak konieczności obrony, można odpowiedzieć kontratakiem.

Tura II
Po straceniu lampionu przez osobę B to ona rozpoczyna atak.
Osoba B: Atakuje osobę A.
Osoba A: Broni się przed atakiem osoby B.
Sędzia ocenia skuteczność ataku osoby B i obronę osoby A. Osoba B trafia w przeciwnika uniemożliwiając osobie A obronę. Następuje zmiana.
Osoba A: Atakuje osobę B.
Osoba B: Zamiast się bronić wyprowadza kontratak w stronę osoby A.
Sędzia ocenia, kto z nich wyprowadził silniejszy atak umożliwiając jednej z osób próbę zdobycia lampionu.

I tak dalej. Nie jest powiedziane, że sędzia umożliwia próbę zdobycia lampionu po dwóch atakach, może to trwać znacznie dłużej - wszystko zależy od opisów i formy przeprowadzania walk przez userów.



Po za oficjalnymi pojedynkami zdarzają się również zwykłe potyczki pomiędzy uczniami, podczas których sędzią może być inny uczeń, bądź Mistrz Gry.
Ranthir
Ranthir
Przewodniczący Samorządu
Zbiegły Eksperyment

Liczba postów : 100
Join date : 10/05/2012
Pochodzenie : Donghae.

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach