Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Prowadzenie postaci i jej konsekwencje.

 :: START :: Zasady

Go down

Prowadzenie postaci i jej konsekwencje. Empty Prowadzenie postaci i jej konsekwencje.

Pisanie by Ranthir Czw Maj 10, 2012 4:46 pm

Konsekwencje złego prowadzenia postaci

Warto zacząć od najważniejszej rzeczy, która powinna powstrzymać wszelkie komentarze osób zbulwersowanych utratą postaci - o jej śmierci nie zaważy jedna pojedyncza sytuacja. Czym właściwie jest złe prowadzenie postaci?

Podczas gry do akcji bardzo często wkraczał będzie Mistrz Gry (MG), mający nieco urozmaicić życie każdemu graczowi. Mogą pojawić się także grupowe eventy organizowane przez Nauczycieli (N), czy upoważnione do tego osoby. Podczas podobnych wydarzeń bardzo ważne jest logiczne myślenie, które będzie miało wpływ na tok gry, ale i to w jakiej nasza postać znajdzie się sytuacji. W przypadku, gdy postać raz po raz będzie dokonywać złych wyborów MG/N ma obowiązek wskazać jej odpowiednią ścieżkę - jeśli użytkownik nadal będzie je ignorować, bądź wykonywać czynności niemożliwe powtarzając je raz po raz w przeróżnych eventach i zwykłym życiu wtedy może zostać uśmiercony. Nigdy nie stanie się to bez ówczesnego uprzedzenia, ale jeśli użytkownik odmówi współpracy wtedy jego los chyba każdemu wydaje się oczywisty.

Konsekwencje dobrego prowadzenia postaci

Tam gdzie jest zła strona zawsze pojawia się również ta dobra, w końcu oprócz kary musi być także jakaś nagroda, która zmobilizuje użytkownika do brania czynnego udziału w życiu forum.

Jak już wcześniej było wymienione często do gry wkraczać będą MG, bądź N. Przedstawione zostały konsekwencje złych wyborów, ale co jeśli jednak użytkownik postanowi użyć swojego mózgu zmuszając się do logicznego myślenia? Każdy event może się skończyć dodatkową nagrodą dla tych, którzy wybiją się ponad innych - nagroda może przybierać różne formy, najczęściej będzie to zapewne coś w rodzaju przepustki pozwalającej na nauczenie się nowego zaklęcia z danej dyscypliny, bądź umiejętność/przedmiot który czasowo nieco ułatwi nam życie. Dla przykładu:
Ktoś otrzymał świstek z nowym zaklęciem. NIE może go używać od razu - musi udać się do któregoś z nauczycieli (ewentualnie Mistrza Gry, który go odegra) i poprosić go o prywatną lekcję, do której ma prawo na podstawie tego papierka. Trening musi trwać minimalnie 5 postów, ale to właśnie Nauczyciel zdecyduje czy uczeń starał się wystarczająco by osiągnąć jakieś rezultaty. W przypadku zwykłych mieszkańców wysp bardziej popularne będą czasowe umiejętności takie jak np. parodniowe rozumienie mowy zwierząt/roślin (głównie mieszkańcy Jeju), możliwość kontrolowania metalu/elektryczności (głównie mieszkańcy Seoulu) i tym podobne. Drobna uwaga do prowadzących - moce, czy przedmioty muszą być wcześniej skonsultowane z Administratorem.

Śmiertelny cios zadany przez innego użytkownika

Ze względu na fabułę dosyć często w szkole, czy miastach odbywać się mogą różne bójki - mimo wszystko zabijanie drugiej postaci jest niedozwolone, chyba że uzyskacie na to jej zgodę i zostanie to potwierdzone przez Administratora.
Ranthir
Ranthir
Przewodniczący Samorządu
Zbiegły Eksperyment

Liczba postów : 100
Join date : 10/05/2012
Pochodzenie : Donghae.

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 :: START :: Zasady

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach